Amboi tajuk kemain lagi. Asyik bercerita tentang orang biasa-biasa yang makan Shaklee. Hari ni nak cerita panjang-panjang tentang artis/selebriti yang berShaklee. Yelah sekarang kan ramai peminat yang kalau boleh apa yang artis diorang buat, pakai dan makan mereka akan tiru. So kalau untuk benda - benda baik x salah kita war-warkan lagi kan? Sebelum tu nak bagitau awal-awal Shaklee tidak melantik/menaja mana-mana artis/selebriti/vip sebagai Duta@Ambassador@Jurucakap produk Shaklee. Senang cerita duta produk Shaklee adalah pengguna Shaklee itu sendiri yang merasa perubahan #Shakleeeffect itu sendiri. Dari #Shakleeeffect itulah mereka akan berkongsi sendiri kebaikan produk Shaklee kepada orang lain. Bukannya macam sesetangah produk yang bayar artis untuk jadi tukang cakap atau trend sekarang bayar Instafamous untuk review produk. Hakikatnya mereka sekadar cakap yang indah-indah sahaja, guna pun tak. Siapa yang tertipu? Netizen. Siapa yang rugi? Ne...
Informasi dan tips berkaitan kesihatan, kecantikan, keibubapaan, motivasi dan lain-lain. Surirumah bekerjaya. Pengedar Shaklee Sepang. Peluang untuk menjana income dengan Shaklee. Hubungi 013-5202707