Skip to main content

YOUTH Stars: Terus Cantik! Real People, Real Result.


Assalammualaikum..Salam Sejahtera. 
Okay nak cerita sikit tentang contest YOUTH Stars @ bintang-bintang YOUTH yang diadakan beberapa bulan yang lepas untuk semua pengedar Shaklee yang menggunakan skincare @ rangkaian penjagaan wajah YOUTH dan berjaya mengubah wajah mereka. Transform the new you..gitew..padan sangat dengan tema contest. 

Skincare YOUTH ni masih baru lagi dipasarkan di Malaysia pada Mac 2018. Setelah bertahun-tahun kajian. Setelah berjaya dan terkenal di luar negara seperti US..baru masuk Malaysia menggantikan skincare Shaklee sebelum ni iaitu Nutriwhite dan Enfuselle.  


Kenapa YOUTH ni ISTIMEWA SANGAT dan dikenali sebagai skincare yang paling SELAMAT?
🔸️formula💯% vegan (tidak mengandungi bahan berasaskan haiwan).
🔸️Bebas Gluten.
🔸️Bebas ujikaji daripada haiwan.
🔸️Bebas bahan kimia berbahaya spt merkuri, hydroquinone, tretinoin serta paraben (pengawet) serta 2500 jenis bahan kimia lain. 
🔸️Dihasilkan selepas 8 tahun kajian dan mempunyai 8 ‘patent pending’.
🔸️Sesuai untuk semua lapisan usia dan semua jenis kulit. Dari usia 20an, 30an, 40an malah warga emas 60an pun boleh. 
🔸️Sesuai untuk semua jenis kulit. Hanya satu-satunya  skincare yang sesuai untuk orang Barat dan orang Asian tak kira dari benua mana
🔸️Sesuai untuk semua jantina; lelaki dan perempuan. Hah..jangan ingat perempuan sahaja yang nak cantik. Lelaki pun nak juga.
🔸️Keputusan ujian klinikal menunjukkan 100% wanita yang menggunakannya memiliki kulit yang lebih muda & sihat.


YOUTH ni muncul pada masa yang tepat sebab baru sekarang kan orang kita baru nak sedar tentang bahaya skincare timbang kilo sebab banyak bahan-bahan beracun/terlarang dalam tu >>>
http://tipsibu2u.blogspot.com/2017/04/bahana-akibat-memakai-produk-terlarang.html
http://tipsibu2u.blogspot.com/2017/08/kesan-penggunaan-kosmetik-sampah.html

Balik kepada cerita contest YOUTH Stars ni..hanya 6 peserta yang mendapat undian tertinggi di website Shaklee yang menang. Meh scroll gambar-gambar YOUTH Stars kita ni. Real People, Real Result!!!


Ini antara masalah-masalah kulit wajah yang dihadapi mereka sebelum menggunakan YOUTH:
Jerawat besar
Kulit kemerahan
Kulit kering
Warna kulit tak sekata
Ruang pori besar
Kulit berminyak
Kulit kusam
Kulit berjerawat
Bekas parut hitam
Kulit kasar
Whiteheads dan blackheads
Sunburn

Now..tengok! Nampak beza sangatkan diorang ni?

Masing-masing muka dah flawless, cerah, tompok-tompok hitam dah takde, gelap bawah mata @mata panda dah takde, garis-garis usia dah kurang jelas. Semua tampak awet muda..😍😍😍

Memang patutlah mereka menang YOUTH Stars. Awak2 yang ada masalah kulit wajah macam mereka ni tak nak ke cuba YOUTH? Xjeles ke tengok mereka ni?

YOUTH ada offer tau bulan ni FREE Facial Cleanser & Firm Device yang multipurpose untuk YOUTH Renew & Maintain Set atau YOUTH Intensive Treatment & Repair Set.

➡️YOUTH Renew & Maintain Set :http://bit.ly/2xrOFzo

➡️YOUTH Intensive Treatment & Repair Set: http://bit.ly/2xpwURl

BAGAIMANA NAK MENDAPATKAN PRODUK SHAKLEE?
Cara 1 - Belian sendiri di website Shaklee. Anda boleh terus klik YOUTH Renew & Maintain Set :http://bit.ly/2xrOFzo Atau YOUTH Intensive Treatment & Repair Set: http://bit.ly/2xpwURl untuk membeli terus dengan Shaklee. Pilihan pembayaran sama ada kad kredit/kad debit. Penghantaran menggunakan GDex akan dihantar terus ke alamat yang anda berikan.
Cara 2 - Belian terus dengan saya di http://tipsibu.wasap.my untuk mendapatkan konsultasi supplemen yang tepat dan bersesuaian  dengan keperluan anda, tips dan cara pengambilan yang betul. Pilihan pembayaran adalah melalui pemindahan wang (bank transfer)
Cara 3 - Belian sendiri/walk in di cawangan Shaklee yang berdekatan menggunakan ID saya; 886980. Pilihan pembayaran di kaunter ialah cash atau kad kredit/kad debit. Sila hubungi saya http://tipsibu.wasap.my untuk mengetahui lokasi cawangan Shaklee yang berdekatan dengan tempat anda dan langkah-langkah pembelian.
Saya merupakan pengedar Shaklee bagi kawasan Selayang, Batu Caves dan berdekatan. Penghantaran bagi kawasan-kawasan ini adalah PERCUMA. Pengeposan seluruh Malaysia. 

Comments

Popular posts from this blog

Rahsia Al-Fatihah

RAHSIA AL-FATIHAH​ 1. Al fatihah - ​Seringkali di baca untuk arwah.​ 2. Al fatihah - ​Tanpa membacanya solat kita tidak sah​ 3. Al fatihah - ​Menjadi petunjuk bagi yg buntu dan resah.​ 4. Al fatihah - ​Jika merindui seseorang, maka bacalah.​ 5. Al fatihah - ​Dibaca ditiup pada beras, bagi anak yg bemasalah.​ 6. Al fatihah - ​Salah satu surah penawar sihir, sabda rasulullah SAW.​ 7. Al fatihah - ​Terjemahannya indah, hafalnya mudah.​ 8. Al fatihah - ​Sunat dibaca ketika masuk dan keluar rumah.​ 9. Al fatihah - ​Sunat dibaca ketika dirimu sedang marah.​ 10. Al fatihah - ​Bersama amalkan, tiada resah walaupun resah.​ ​ FADHILAT AMALAN HADIAHKAN ALFATIHAH​ Bukan mudah mendidik anak-anak. Kita hanya ada peluang untuk melentur mereka sekali sahaja. Bila sudah menjadi buluh, tersilap cara, bimbang akan 'patah riuk' jadinya. Bila melihat ramai muda-mudi sekarang yang rosak akhlaknya, kita yang ada anak pun cemas juga. Andai sudah tersalah didik, masa...

TIBI: Simptom dan Tips Merawat Dengan Cepat

Tuberculosis (Tibi) atau batuk kering merupakan penyakit berjangkit yang berbahaya dan boleh membawa maut sekiranya tidak mendapatkan rawatan awal dan sempurna. Tibi adalah disebabkan oleh kuman Tubercle Bacili yang biasanya menjangkiti paru-paru dan kuman ini boleh merebak dan menyerang bahagian lain seperti selaput otak, kelenjar, tulang, buah pinggang dan kulit. Tanda Penyakit Tibi 1. Batuk berlarutan lebih dua minggu 2. Kahak mengandungi darah 3. Mudah letih 4. Hilang selera makan dan susut berat badan 5. Sakit dada semasa batuk dan rasa perit bila menarik nafas panjang 6. Demam dan berpeluh di waktu petang dan malam TESTIMONI VIVIX. Ikhtiar Pesakit Tibi dengan Vivix Puan Salasiah mengalami penyakit Tuberculosis ataupun Tibi. Bukan Tibi sahaja, dia juga diuji dengan Diabetes, , Darah Tinggi, Buah Pinggang Bocor dan juga SLE. Ikhtiar dengan Vivix bermula September 2016. Puan Salasiah beli 3 botol Vivix bulan tu dan tak pernah miss b...

Update Terkini Blog

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Untuk makluman semua yang membaca fan mengikuti blog saya, saya masih lagi aktif berbloging sehingga hari ni. Tapi terpaksa bertukar dari blogger ke Wordpress disebabkan setiap kali nak update blog ada je masalah. Daripada buang masa ulang2 update so terpaksa la tukar ke Wordpress. Ini link terbaru blog saya Blog wordpress  atau boleh join telegram