Skip to main content

JOM SHAKLEE: Promosi STARTER PACK Khas Untuk Ahli Baru. JIMAT HEBAT!


DAFTAR AHLI SHAKLEE PERCUMA DENGAN MANA2  PEMBELIAN STARTER PACK!!!

Mulai 15 Disember 2018- 28 Februari 2019 ini Shaklee telah menawarkan Jom Shaklee Starter pack khas untuk anda. Selalunya hanya bayar  RM75 atau buat belian lebih 200Uv anda layak jadi ahli kan, kali ni anda boleh pilih set yang kami sediakan, dapat lebih potongan dan hadiah percuma!

😍 Siapa yang layak?
Hanya ahli baru yang register dalam tempoh promosi sahaja. Diluar waktu promosi tak dapatlah Starter Pack ni dan harga pun jadi harga asal. Ahli lama pun tak layak lah ya

😍 Apa yang ahli baru dapat?
Shaklee sediakan 3 Starter Pack dengan diskaun hebat. Boleh pilih set kegemaran atau idaman kalbu ya.
1. Wellness Starter Pack
2. Youth Starter Pack
3. Vivix Twin Starter Pack

😍 Apa yang kelebihan Promosi ini?
Ahli baru akan dapat penjimatan berganda
1. Diskaun 10% hanya untuk produk Starter Pack sahaja
2. Boleh dapat cash rebate sehingga 11%
3. Percuma keahlian bernilai RM65
4. Percuma penghantaran bernilai RM10.
5. Dapat Full UV (point)
6. Boleh redeem dalam masa 60 hari

😍 Apa yang dimaksudkan redeem 60 hari?
Setiap ahli baru hanya boleh beli 3 set starter pack dalam 60 hari. 
*1 jenis starter pack hanya boleh dibeli sekali* sahaja.

Contoh :-
Semalam Fazura beli Vivix Starter Pack.
Lepas ni Fazura hanya boleh beli Youth Starter Pack dan Wellness Starter pack untuk penjimatan 10% tadi.

Beli starter pack je dpt semua tu.
Ada 3 pilihan.
❤YOUTH Starter Set
❤Vivix Starter Set 
❤Family Wellness Staffer 33 Set.

YOUTH starter set ini sangat merupakam set basic penjagaan kulit. Sesuai utk mereka yg mengalami masalah kulit berjerawat, berminyak dan kusam.
Set YOUTH ini dihasilkan melalui 8 tahun kajian. Berdasarkan kajian yg dijalankan 100% wanita yg menggunakan YOUTH mendapati kulit wajah mereka menjadi awet muda dan 2 daripada 3 wanita mendapati usia wajah mereka SEDEKAD lebih muda.
Set YOUTH diformulasi 100% vegan. Bebas bahan kimia merbahaya. Hanya 1 jenis skincare sahaja utk lelaki dan wanita, dari usia 20an hingga lebih 50an
Peluang terbaik untuk dapatkan YOUTH!!!
✅Diskaun 10%
✅FREE membership bernilai rm65 (Shaklee waive walaupun xlayak)
✅FREE Magnifying Mirror
✅FREE Postage
✅Cashback
Vivix Starter Set mengandungi 2 botol Vivix. Vivix adalah minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix begitu unik. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.
Kebaikan Vivix
🔴Menggalakkan penuaan sihat (jadi boleh awet muda dan bertindak sebagai antipenuaan)
🔴Bertindak mencegah kanser (dalam sesetengah kajian makmal polifenol boleh menggalakkan kematian sel kanser secara semulajadi)
🔴Melindungi jantung
🔴Membantu untuk reverse penyakit kencing manis, justeru mengelakkan komplikasi akibat kencing manis / diabetes
🔴Meningkatkan kesihatan sendi, mengelakkan masalah seperti arthritis, dan melindungi saraf
🔴Mengurangkan risiko penyakit Alzheimer / Dementia
🔴Mengurangkan risiko strok dan membantu rawatan
🔴Meningkatkan sistem imun
🔴Menggalakkan kesihatan keseluruhan
Offer kaw2 Vivix
✅Diskaun 10%
✅FREE membership bernilai rm65
✅FREE Cooler beg
✅FREE Postage
✅Cashback
Family Wellnes Starter pack ini sangat sesuai untuk kegunaan seisi keluarga atau sebagai stok permulaan untuk bisnes Shaklee.
Family wellness ni mengandungi vitamin2 utk dewasa dan kanak serta pencuci serbaguna yg bebas bahan kimia iaitu Basic H. Basic H mempunyai 1001 kegunaan, antaranya ialah untuk mencuci buah atau sayur, mencuci kerak puting susu, pencuci serbaguna dapur, bilik air dll.
Family wellness sterter set ini juga mengandungi vitamin2 untuk Ibu hamil, berpantang dan menyusu. Memang all in 1. Beli 1 pack 1 family boleh guna.
Untuk kanak2 digalakkan pengambilan Mealshake untuk membekalkan nutrisi secukupnya dan OmegaGuard bagi membantu meningkatkan kecergasan minda kerana mengandungi DHA. 
 
✅Diskaun 10%
✅FREE membership bernilai rm65 (Shaklee waive walaupun xlayak)
✅FREE Magnifying Mirror
✅FREE Postage
✅Cashback
Jarang2 Shaklee nak buat offer gempak mcm ni tau. Kami yg dah lama bershaklee pun xdpt offer mcm ni dulu. Peluang dah ada. Grab sementara sempat. 

KELEBIHAN JADI AHLI SHAKLEE
😍Cashback sehingga 21%– Setiap produk yang anda beli diwakili dengan point atau UV tertentu. Setiap pembelian terkumpul dalam sebulan yang melebihi 150uv akan menerima rebat wang tunai terus kedalam akaun anda. Dah lah beli dapat harga murah, dapat duit tunai pula lagi. Dan anda tahu tak, Shaklee merupakan antara syarikat yang memberikan rebat tunai atau bonus yang tertinggi tau untuk pengedar Shaklee dan ahli Shaklee. 

😍Beli Shaklee secara online– Tak perlu lagi melalui pengedar Shaklee atau ejen Shaklee yang lain. Sebaik sahaja anda berdaftar sebagai ahli Shaklee, anda akan diberikan ID dan kata laluan anda sendiri ke Shaklee2u. Hanya log in dan mula membeli belah!
Barangan juga akan terus dihantar oleh pihak Shaklee kepada anda.

😍Konsultasi percuma– Walaupun anda boleh beli sendiri produk Shaklee secara online, tetapi tak bermakna anda tak perlu menghubungi kami lagi. Kami akan memberikan konsultasi eksklusif untuk setiap pelanggan yang Daftar Ahli Shaklee dengan kami. Anda juga akan dibimbing tentang cara makan, produk yang sesuai dan boleh berhubung dengan pakar nutrisi Shaklee secara terus. 

😍Peluang perniagaan– Adaa dah beritahu tadi kan Shaklee merupakan salah satu syarikat yang menawarkan bonus tertinggi untuk pengedar Shaklee. Rugi sungguh kalau tak cuba berniaga. Produk dan ada nama yang besar, tak perlu lagi nak buat publisiti dari 0. Orang dah kenal produk terkemuka ni. Jadi, hanya kongsikan pengalaman anda dengan produk Shaklee dan anda sudah bersedia untuk membina perniagaan anda sendiri! 

😍Kami akan membimbing anda secara online dan offline. 

BEST kan jd ahli Shaklee?

JOM DAPATKAN SHAKLEE STARTER PACK
Semua produk promosi ini hanya dijual selagi stok masih ada. Jadi, disarankan grab cepat-cepat sebelum terlambat.

Inilah set yang sangat istimewa untuk anda sehingga 28 Februari 2019 nanti. Untung sangat sebab banyak penjimatan untuk anda. Kami yang ahli lama pun tak dapat tau harga murah macam ni. Untung lah

DAPATKAN SEKARANG

Bagi yang nak jadi ahli Shaklee dan sekaligus berpeluang membeli ketiga-tiga pek istimewa ini, sila hubungi kami segera. Siapa cepat dia untung. Lambat melopong 🙂

Jom Shaklee dengan JOM SHAKLEE STARTER PACK!

HUBUNGI KAMI: www.wasap.my/60135202707

Sekiranya anda ingin membuat pertanyaan mengenai produk Shaklee, konsultasi atau pembelian produk.

Jom jadi jutawan sihat!

Comments

Popular posts from this blog

Baby Boy Atau Girl? Jom Check SENDIRI!!

Ibu-ibu mengandung mesti teruja kan nak tahu jantina bayi yang dikandung. Pilihan yang paling mudah dan senang ialah menjalankan ujian ultrasound xkisahla 2D ke 3D ke 4D ke.   Tapi ada tak yang macam saya? walaupun pergi check up dan scan baby berkali-kali, baby still xnak tunjuk jantina dia. Penat tau doktor pujuk-pujuk, goyang-goyangkan perut saya tapi baby tetap juga silang kaki dia tutup terus alat sulit dia. Scan 4D nak tengok muka pun baby tutup muka dia dengan kedua-dua belah tangan dia. Betul-betul baby ni nak bagi SURPRISE kat saya dan suami ni. Redho jela..hehe   Tujuan utama saya dan suami nak tahu jantina supaya senang nak buat preparation untuk bayi kami yang ketiga ni, macam nak beli baju atau aksesori bayi. So bila 50-50 tentang jantina bayi..baju dan aksesori pun terpaksa pilih yang kaler neutral/putih kan?   Nasib baik ada cara lain untuk ketahui jantina bayi lelaki ke perempuan. Ada macam-macam kaedah juga rupanya. Ada yang kita boleh cuba sekadar suk

ECO SHOP: Bijak Belanja di Kedai Eco RM2.12

  Pernah dengar Eco Shop @ Kedai Eco? Rugi kalau tak tahu Eco shop. Adeh..rugi sesangat kalau ada yang tak tahu atau tak pernah jejak kedai Eco ni.  Kedai Eco ni ialah kedai serbaneka dengan setiap barang dijual dengan harga RM2.12 (termasuk GST) je. Tapi ada juga Eco shop Premium Outlet iaitu kedai eco yang terletak di dalam mall macam di Aeon Big Wangsa Maju. Harga barang jualan sedikit berbeza iaitu RM2.33. Naik sikit harganya tapi masih lagi murah. Terkini cawangan Eco shop yang ke-95 baru sahaja dibuka di USJ.   Waktu perniagaan Eco shop bermula dari 11am-11pm . Tapi yang bestnya Eco shop berdekatan tempat tinggal saya ni iaitu Eco shop cawangan Selayang di buka 24jam. Haa...amik ko..kalah 7 Eleven. Hari tu lepas hantar anak sekolah saya pergilah Eco shop. Sampai depan kedai tu ngam-ngam pukul 8am. Memang takde orang langsung. Seronok pergi awal-awal pagi ni sebab stok pun baru masuk (staff tengah susun stok). Nak jalan-jalan pusing-pusing dalam kedai tu banyak kali pun takpe. Da

NGERI!!! Kesan Buruk Jika Tidak Berpantang Dengan Betul

  Berpantang merupakan proses membaik pulih keadaan tubuh badan si ibu secara dalaman atau luaran selepas proses bersalin. Selepas 9 bulan melalui fasa mengandung dan seterusnya bersalin di mana banyak urat-urat yang putus, sememangnya proses berpantang WAJIB bagi ibu. Antara tujuan berpantang selepas bersalin: Untuk mengembalikan tenaga yang telah banyak digunakan ketika proses melahirkan anak. M emberi masa kepada luka-luka dalaman dan luaran sembuh elok sepenuhnya. Menjaga kesihatan ibu selepas bersalin. Mengelakkan mengandung dalam masa terdekat. Memastikan tubuh si ibu sentiasa sihat untuk jangka masa panjang. Proses berpantang perlu dilakukan dengan teliti seperti bertungku, mengurut, berbengkung, memakai stokin dan memakan makanan pantang yang betul. Waktu berpantang juga tidak digalakkan untuk si ibu melakukan kerja-kerja rumah apatah lagi keluar rumah sekiranya tiada keperluan seperti ke klinik untuk pemeriksaan. Namun begitu ada sesetengah wanita memandang rem